4 Δεκεμβρίου, 2024
Κ. Γεωργούλη 27, Καλαμάτα 24100, Μεσσηνία
Editorial Τεύχος 335 Άρθρα

Editorial

Σωσάννα Κ. Παναγιωτοπούλου

Φίλος συνδρομητής ήταν περαστικός από την περιοχή μας και μπήκε στο γραφείο «για ένα γεια». Η σχετικά σύντομη κουβέντα έφτασε και στο καυτό θέμα της ακρίβειας, των υπέρογκων λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας και της αβάσταχτης τιμής των καυσίμων. Θέλησε να μοιραστεί μαζί μας μια εμπειρία του, που περιλαμβάνει και απογοήτευση και χαρά. Ήταν δικαιούχος του Fuelpass, της ψηφιακής κάρτας επιδότησης βενζίνης ύψους 45 ευρώ. Πήγε, λοιπόν, να βάλει βενζίνη στο πρατήριο το οποίο επισκέπτεται πιο συχνά, ρώτησε τι έπρεπε να κάνει για να πληρώσει με την ψηφιακή κάρτα που είχε στο κινητό του, αλλά ο υπάλληλος του βενζινάδικου του απάντησε ότι δεν ήξερε και ότι τις περισσότερες φορές το σύστημα δεν αναγνωρίζει την κάρτα αυτή, δείχνοντας ότι δεν είχε καμία διάθεση να τον εξυπηρετήσει. Ο φίλος συνδρομητής την επόμενη φορά που χρειάστηκε να βάλει βενζίνη στο αυτοκίνητο επισκέφθηκε άλλο πρατήριο, στο οποίο δεν ήταν πελάτης. Όμως, ο υπάλληλος του βενζινάδικου αυτού του είπε ακριβώς τι έπρεπε να κάνει, έδειξε μεγάλη διάθεση εξυπηρέτησης, διέθεσε χρόνο και, τελικά, η βενζίνη πληρώθηκε από την ψηφιακή κάρτα. Από τότε, μας είπε ο συνδρομητής μας, βάζει βενζίνη μόνο στο συγκεκριμένο πρατήριο και προτρέπει να κάνουν το ίδιο οι φίλοι και οι συγγενείς του. Το επιμύθιο αυτή της εξιστόρησης είναι ότι η ευγένεια και η εξυπηρετικότητα, ενώ δεν κοστίζουν τίποτα, ανταμείβονται πολύ καλά. Το υπογραμμίζουμε, γιατί είμαστε και σε καλοκαιρινή περίοδο με πάρα πολλούς επισκέπτες, τους οποίους για να κρατήσουμε πρέπει να σεβόμαστε. ■ Σωσάννα Κ. Παναγιωτοπούλου